Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eetcafé Shoarma Sultan. Meer weten? Ontdek meer
Aa
19 jun 2026 om 18:56
ipv kip kreeg ik normale shoarma en dat had ik niet besteld en het was niet lekker
Cees
23 mei 2026 om 19:39
eten was niet echt heet, enigzins lauw warm. smaak was wel goed.
verhoek
11 mei 2026 om 19:50
het eten was weer erg lekker
Rob
4 mei 2026 om 21:21
altijd weer goed en snel bezorgd
Basjes
26 apr 2026 om 12:28
Weinig soorten groenten, Kip was niet lekker.
Annabelle
6 apr 2026 om 9:23
Zelfs dronken is deze Turkse pizza niet te eten, voortaan weer bij tad bestellen
Omer
5 apr 2026 om 0:32
Zeer goeie kapsalon ook echt heel erg groot zeer tevreden
Michel
24 mrt 2026 om 19:45
elke keer een email sturen wordt ik een beetje gek van.
Foad
17 feb 2026 om 22:56
Very happy with the order
Bram
16 feb 2026 om 21:02
super broodje shoarma... had de grote van een normale pita. jammer.
Marianne
4 feb 2026 om 22:27
was heerlijk en nog lekker warm
Gina
2 feb 2026 om 11:19
Eerste keer was de kapsalon niet lekker warm, kaas was gummy en de salade erop was echt amper salade en het was bruin. Netjes gebeld en kreeg een nieuwe kapsalon aangeboden en deze voldeed wel aan alles.