EETCAFé SHOARMA SULTAN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1570 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eetcafé Shoarma Sultan. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 18:56 ipv kip kreeg ik normale shoarma en dat had ik niet besteld en het was niet lekker
23 mei 2026 om 19:39 eten was niet echt heet, enigzins lauw warm. smaak was wel goed.
11 mei 2026 om 19:50 het eten was weer erg lekker
4 mei 2026 om 21:21 altijd weer goed en snel bezorgd
26 apr 2026 om 12:28 Weinig soorten groenten, Kip was niet lekker.
6 apr 2026 om 9:23 Zelfs dronken is deze Turkse pizza niet te eten, voortaan weer bij tad bestellen
5 apr 2026 om 0:32 Zeer goeie kapsalon ook echt heel erg groot zeer tevreden
24 mrt 2026 om 19:45 elke keer een email sturen wordt ik een beetje gek van.
17 feb 2026 om 22:56 Very happy with the order
16 feb 2026 om 21:02 super broodje shoarma... had de grote van een normale pita. jammer.
4 feb 2026 om 22:27 was heerlijk en nog lekker warm
2 feb 2026 om 11:19 Eerste keer was de kapsalon niet lekker warm, kaas was gummy en de salade erop was echt amper salade en het was bruin. Netjes gebeld en kreeg een nieuwe kapsalon aangeboden en deze voldeed wel aan alles.